wtorek, 6 listopada 2012

38 tc

Już coraz bliżej, do terminu pozostało tylko 2 tygodnie, ale ja czuję się coraz ciężej, brzuch już nisko, co przeszkadza w ubieraniu, pachwiny bolą szczególnie w nocy dają o sobie znać, nawet nogi podnieść czasem nie potrafię bo tak boli jakby miałam je rozerwać, coraz częściej bo już parę razy w ciągu dnia a najbardziej rano po przebudzeniu boli mnie brzuch jak podczas okresu.
Szczerze ja już chcę urodzić, chcę już zobaczyć jak wygląda nasz mały Skarbek, do kogo jest podobny i w ogóle...chcę już ucałować ten malutki dziubeczek, dotknąć maleńkich rączek i pokazać Mu tę okropną pogodę za oknem;)
Czuję, że urodzę w tym tygodniu, najgorsze jednak jest czekanie, aż się zacznie...

5 komentarzy:

  1. Normalnie z ust mi wszystko wyciągnęłaś. Mnie te już pachwiny bolą strasznie jak za długo leżę, nawet skurcz mnie w pachwinę ostatnio złapał. Brzuch mnie nie boli i mam nadzieję,ze boleć nie będzie :-)
    Jeszcze trochę i będziemy miały wszystko za sobą ;-) Ach, to czekanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i co miesiąc będzie bolał brzuch, chociaż teraz mógłby nie boleć. Ciekawe która z nas pierwsza urodzi, ja to się tak skłaniam do soboty, ale kto to wie...:)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że Ty ;-) Ja muszę poczekać jeszcze chociaż do 16-go. Niech ten mój P. trochę jeszcze popracuje sobie ;-) Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, szczególnie dzisiaj, bo robimy z S. pierwsze podejście;)

      Usuń
  3. Trzymam, trzymam ;-D
    Dawaj szybko znać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zainteresowani